mandag 28. mars 2011

Det sikreste vårtegnet av alle...

... Er selvfølgelig når motorsyklene kommer fram fra skjul og garasje og frakter kjørekåte og en smule fartsglade mennesker rundt i vårsola, på knapt tørre veier! Men jeg kan ikke klandre dem - har fryktelig lyst til å kjøre selv!        

Dum som jeg er, tok jeg for noen år siden både kurs, noen kjøretimer, besto teorien - og kjøpte sykkel; en 125 ccm Cagiva Mito, uten å ta lappen. Og jeg angrer helt ubeskrivelig på det i dag!!!! Megaidiot. 


Men, en gang i fremtiden, når jeg har vunnet i Lotte eller noe i den duren, skal jeg fullføre - og suse rundt på en herlig grønn drøm som dette:

Kawasaki Ninja ZX-6R
Jeg skal ikke skryte på meg å ha særlig peiling på sykkel - men jeg har kjørt nok (faktisk ikke særlig mye) til å bli bitt av basillen og skrive under på at det er vannvittig moro!! Denne sykkelen, Kawasaki Ninja, har de siste årene vært drømmesykkelen, mest på grunn av grønnfargen (!) og det at det er en r-sykkel - og at den rett og slett ser vannvittig rå ut!! Som sagt, null peiling på innholdet, ikke så nøye på årsmodellen - eneste jeg vet er at 600 ccm er mer enn nok for meg.

Håper bare så inderlig det blir noe av en dag! 

1 kommentar:

  1. Takker for fantastisk snille ord inne hos meg!!
    Kjempe koselig :)

    SvarSlett