søndag 6. mars 2011

Skapkjoledilla

Jeg er egentlig ingen kjolejente. Var aldri skikkelig dolle som lita, og liker å se på meg selv som ikke fult så dollete nå heller. Jeg har ingen spesiell stil, og kan like gjerne gå i joggebukse på skolen, om det er det jeg føler for den dagen. De fleste har en viss retning de følger, om de er kjolemennesker eller kjører metall-stil, men ikke jeg. Jeg er litt sånn alt-mulig-hva-passer-meg-i-dag menneske, og til tider irriterer det meg faktisk litt (!). Jeg vil også ha stil!


Men altså, jeg er veldig glad i kjoler da. Kanskje spesielt de med inspirasjon fra 50- og 60-tallet, men det meste duger lell. Jeg har temmelig mange kjoler, men er av den oppfatning av at man aldri kan ha for mange av dem, så om noen der ute kunne tenke seg å kjøpe av disse herlighetene til my upcomming birthday så blir jeg hoppene glad! 



Liker veldig godt halsen på denne (om det er det det heter?) , knytingen i nakken i hvert fall :) Også er det jo polkadot da, som jeg har en liten forkjærlighet for + at jeg likte det røde som bryter litt. 


Jeg liker blonder, og denne var bare søt. På alle mulige meg-måter. 


Liker spesielt underdelen på denne.


En GLAD-kjole! :D Finnes også i mørkeblått, men jeg syntes bare denne var finere, faktisk. 



Falt for hjertet på brystet. 



Enkel kjole i min desiderte yndlingsfarge! Liker godt blondekniplingene i halsen, selv om jeg ikke har en eneste kjole med dette! Hmm, det bør noen ta ansvar og gjøre noe med....



Ord er, etter min mening, overflødige. Også er den blå :)



Polkadot :D Med fiiine sløyfa. Men likte ikke helt den blasse rødfargen da, kunne gjerne vært sterkere :)

Alle kjolene er fra modcloth.com.
Og nesten alle er utsolgt. Og alle er utenfor hva jeg er villig til å betale for en kjole. Men det er lov å drømme da ;)



Hva synes du om kjolene? Og hvordan er din stil? :)

3 kommentarer:

  1. Den røde med hvitt på (ikke den nederste av dem) og den hvite blondete var sinnsykt fin!!! Hvor er de fra?

    SvarSlett
  2. Silje, min kjære lille distré venn, hva står det nederst? :)

    SvarSlett