tirsdag 1. mars 2011

En milepæl i min trauste bloggkarriere; worldwide celebrity - åvvje!


晚上好!
Good evening!

Jada folkens, jeg benytter bare sjansen til å si god kveld til mitt nyervervede (og garantert villfarne) kinesiske og amerikanske publikum!  


Hvor populær er ikke jeg liksom!? To fra US and A og en forvirra kineser som sikkert var interessert i en VW transporter i den fantastiske fargen blå og på en eller annen måte ble loset inn her av en enda mer forvirra søkemotor. SUKSESS!!! 

Aiai, ja detta var stas å finne ut dere! 

Og ellers da? J

4 kommentarer:

  1. haha, må jo le da! Utrolig bra!

    SvarSlett
  2. Trodde jeg hadde kommentert har, har du slettet den? Skriver den på nytt, den var: "Haha!"

    SvarSlett
  3. Har ikke sletta noe som helst jeg :S

    SvarSlett
  4. Mulig det var bare jeg som kimsa. Nå står kommentaren min der ihvertfall:-p det er så kjedelig og fylle ut alt som må fylles ut her hver gng vi skal kommentere!

    SvarSlett