fredag 18. februar 2011

Fredagslykke

Av og til skal det ikke så mye til før jeg får skikkelig lykkefølelse! I dag dukket den opp i form av materiell lykke, for på vei hjem fra skolen gikk jeg innom Fretex (som jeg muligens gjør litt for ofte) og i en liten rød plastikkurv fant jeg et smykke det like gjerne kunne stått Cathrine på. Følte i hvert fall at det var skikkelig meg, og til 45,- sier det seg selv at smykket ikke kunne ligge lenger i den stusselige kurven. Jeg tok (som alltid) ansvar og sørget for at det aldri mer skal tilbringe sine dager i en sliten plastkurv, men derimot henge rundt halsen min eller bo sammen med de andre smykkene på badet.

Åååh, dumme kameraet!! Får ikke med detaljene og heller ikke den fine ”glansen”.


Veldig usikker på hva slags kategori det går under, men pent var det i hvert fall, så da er det ikke så nøye for min del J  

Nå skal jeg straks kjøre av gårde for å hente det som gir meg desidert størst og kriblende lykkefølelse fremfor noe annet; Tony! Han kommer hjem på perm fra i dag til onsdag, og vi skal bare slappe av, kjenne litt på hverdagskjærligheten  igjen,  gå på simulert første date-kinotur, bake brownies og kose oss max!


God helg! J


(Bildekvaliteten er som du ser nok en gang på topp… Det sier litt når et 3,2 megapixel mobilkamera, som bildene her er tatt med, tar bedre bilder enn et speilreflekskamera til flere tusen. Men den nye linsa og jeg er ikke venner, og jeg får ikke til en dritt med det. Så bær over med meg foreløpig). 

2 kommentarer:

  1. Så fint smykke. Fretex er ikke så dumt det ;)

    Høres ut som at du får en kjempekoslig helg. Det liker vi! :D God helg! :D

    SvarSlett
  2. Så fint smykke!
    Takk for trivelig hilsen på bloggen min..så glad at det fallt i smak.
    Kos å være her inne også!
    Nydelig bakgrunnsbilde du har!!!

    fin kveld til deg!
    klemmer
    Eldrid

    SvarSlett